top of page

שאלות נפוצות

לאן אתם שולחים?

נכון לעכשיו, אנו שולחים לכל הארץ.

 

מתי אקבל את ההזמנה שלי?

הדפסי אמנות, מסגרות וכל שאר המוצרים נשלחים תוך 1-7 ימי עסקים. עבור משלוח מהיר יותר או עיצובים מותאמים אישית, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

כמה עולה עלות המשלוח?

אנו מציעים משלוח חינם על כל ההזמנות מעל 500ש״ח ומתחת לזה עלות המשלוח הינה 35ש״ח.

מה עלי לעשות אם ההזמנה שלי מתעכבת?

אם ההזמנה שלך מתעכבת, אתה מוזמן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בכתובת info@artebarte.com.

מה כלול בשירות המסגור החינמי שלך?

אם אתה קונה הדפס ומסגרת תואמת, אנחנו נמסגר עבורך את ההדפסה בחינם - אלא אם כן תגיד לנו אחרת. האמנות תגיע אליך מוכנה לתלייה על הקיר.

אילו מסגרות אתם מציעים?

אנו מציעים מסגרות מעץ אלון מלא ומסגרות עץ הקיימות ברוב הגדלים הסטנדרטיים עם זכוכית אמיתית. הם זמינים ב-3 צבעים: אלון טבעי, לבן ושחור.

האם אני יכול לבצע הזמנה בהתאמה אישית?

אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכתובת info@artebarte.com בכל שאלה.

 

האם השוליים הלבנים הם חלק מההדפסה?

כאשר את/ה רואה הדפס עם גבול חיצוני לבן, זה חלק מעיצוב ההדפסה.

זקוקים ליעוץ במציאת הדפסי האמנות הנכונים?

אנו מציעים להעיף מבט על חשבונות האינסטגרם, טיקטוק ופייסבוק שלנו artebarte@ - אולי תמצאו שם השראה.

איך אני מחזיר את ההזמנה שלי?

עבור המסגרות שלנו, אנו מציעים החזרה של 30 יום מתאריך הקבלה שלך. יש להחזיר את הפריטים במצבם המקורי. שימו לב שכל ההחזרות מתרחשות על אחריותכם ועל חשבונכם בלבד. אם ברצונך לבצע החזרה, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו לקבלת הנחיות נוספות. חשוב לדעת שאנו מציעים רק החזרות על המסגרות שלנו. הדפסי האמנות שלנו מודפסים לפי הזמנה ולכן לא ניתן להחזירם. אם ההזמנה שלך הגיעה פגומה או שמשהו לא בסדר, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ואנו נדאג לשלוח לך החלפה בהקדם האפשרי.

 

מתי אוכל לצפות להחזר?

לאחר שנקבל את ההחזר שלך, נשאף לטפל בה תוך שבוע - אך לא יאוחר מ-14 ימים.

ההחזר יתבצע תמיד באמצעי התשלום ששימש להזמנה. עשויים לחלוף עד 10 ימי עסקים עד שהסכום המוחזר יופיע בדף חשבון הבנק שלך, בהתאם לבנק ולאמצעי התשלום שלך.

 

האם אני יכול להחליף פריט?

אם ברצונך לבצע החלפה, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

 

האם אוכל לבצע שינויים בהזמנה שלי לאחר ביצועה?

למרבה הצער, לא נוכל לשנות את ההזמנה שלך לאחר ביצועה. עם זאת, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו מיד לאחר מכן כדי לראות אם יש משהו שאנחנו יכולים לעשות. אם ההזמנה עדיין לא נשלחה, ייתכן שנוכל לבטל אותה.

אם יש לך שאלות או חששות כלשהן, אנא אל תהסס/י לפנות אלינו במייל לכתובת info@artebarte.com או דרך הווצאפ 972-52-2386-111+

bottom of page